Jak najbardziej możemy zaprojektować zestaw kalendarzy – identyfikacja wizualna marki, a także produktu to nasza specjalność. Przy realizacji zestawu kalendarzy (kalendarze trójdzielne, plakatowe, wieloplanszowe, biurkowe) zawsze zwracamy szczególną uwagę na spójność przekazu graficznego. Spójna linia graficzna wyróżnia serię kalendarzy spośród innych, a przez to wzmacnia i utrwala wizerunek firmy. Konsekwentnie rozwijana linia projektowa to praktycznie nieodzowny element kalendarza. Jesteśmy w stanie zaprojektować „pakiet kalendarzy” składający się z różnych form kalendarzy reklamowych, czy nawet kalendarzy o różnym ich przeznaczeniu – przy czym zawsze trzymamy się jednej linii graficznej.
Projektowanie nowych, odrębnych linii graficznych dla kalendarzy sprzyja rozwojowi wizerunku firmy i umacnia jej tożsamość wizualną. Silna odrębna linia graficzna zawarta na kalendarzach firmowych (reklamowe kalendarze trójdzielne, planszowe, ścienne) zwraca uwagę klienta na firmę.
Często zdarza się, że firmy opracowują odrębną kampanię dla nowego produktu. Wymaga to stworzenia indywidualnej linii graficznej, również dla kalendarza –reklamowego identyfikacji wizualnej odrębnej marki, która musi trzymać się w ramach wizerunku firmy, a jednocześnie wyróżniać się jako pewna nowa jakość. Stworzenie marki indywidualnej polega na wyróżnieniu oddzielnymi znakami poszczególnych rodzajów produktów. Należy jednak pamiętać, że indywidualna marka ma zawsze ostateczny cel – umacnianie wizerunku firmy na rynku. Tworząc kalendarz reklamowy (kalendarz trójdzielny, kalendarz ścienny, planszowy plakatowy) dla firmy mamy tego świadomość.