Staramy się nie preferować konkretnych rodzajów czy form kalendarzy reklamowych. Nasze kalendarze reklamowe są jedyne w swoim rodzaju, każdy projekt kalendarza jest wyzwaniem i kolejnym doświadczeniem nad tworzeniem kalendarza. Jednak pod względem druku musimy przyznać, że w naszej pracy stawiamy na jak najwyższą jakośćkalendarza, dlatego jesteśmy zwolennikami druku offsetowego. Mimo szybkiego rozwoju technologii druk cyfrowych nadal jest pod względem jakości daleko za drukiem offsetowym. Pilnujemy wysokiej jakości druku naszych kalendarzy, a także, w razie potrzeby, stosujemy różne formy uszlachetniania powierzchni kalendarza, takie jak lakierowanie UV całościowe i miejscowe, termodruk, tłoczenie itp., które nadają kalendarzom reklamowym niepowtarzalny charakter. W druku cyfrowym nie da się uzyskać takich efektów uszlachetniania, jak w offsecie. Istnieją też poważne trudności ze stosowaniem papieru o nawet delikatnej fakturze.
Nie znaczy to, że druk cyfrowy nie ma zalet. Niewątpliwą zaletą druku cyfrowego jest realizacja zleceń "od ręki". Ponieważ nie ma tu konieczności przygotowania formy drukarskiej, faza przygotowania druku trwa bardzo krótko, co znacząco obniża koszty druku (szczególnie przy nakładach małych i bardzo małych) oraz daje bardzo krótki czas uzyskania pierwszego wydruku kalendarza reklamowego - ten pierwszy wydruk schodzący z maszyny jest wydrukiem nakładowym. Każdorazowe odnowienie obrazu na cylindrze w maszynie cyfrowej umożliwia personalizację wydruków.