Oczywiście, często się zdarza, że drukujemy pewną określoną przez klienta ilość kalendarza, a w późniejszym terminie dodrukowujemy kalendarze, ponieważ okazuje się, że jest potrzebny większy nakład kalendarzy. Jeśli przygotowujemy projekt kalendarza, zostaje on zachowany, dlatego nie ma problemu z późniejszym dodrukiem tego kalendarza reklamowego. To samo odnosi się do naniesienia drobnych zmian w grafice zaprojektowanego kalendarza reklamowego.
Każdorazowo rozpoczynając pracę nad nowym kalendarzem reklamowym, dążymy do tego, aby kalendarze reklamowe dotyczące jednej firmy, produktu, marki były opracowane według jednej wspólnej linii projektowej. W ramach kompleksowej obsługi proponujemy naszym klientom projekt graficzny kalendarza, kreację i wydanie spójnych pakietów kalendarzy, których treść może się różnić w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Wszystkie kalendarze reklamowe danej firmy – kalendarze trójdzielne, kalendarze plakatowe ścienne, kalendarze planszowe trójdzielne - powinny spójnie łączyć się pod względem wizualnym z głównymi opracowanymi założeniami identyfikacji wizualnej firmy. Ważne jest, aby klient identyfikował dany produkt lub usługę z właściwym producentem i dokonał odpowiedniego wyboru.