https://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio-kalendarze-ksiazkowe-indywidualne/533-cks#sigProId1423980845
Projekt wizualny oraz druk kalendarza książkowego
Samo tworzenie graficzne kalendarza reklamowego książkowego jest procesem wybitnie ważnym, wymagającym zarówno wiedzy, jak i doświadczenia. Na szczęście powierzając to zagadnienie fachowcom, nie ma czym się zamartwiać. Wolno wyraźnie liczyć na wynik, jaki przyniesie spółce same zyski reklamowe. Trafny wybór kolorów, właściwe rozlokowanie elementów graficznych, a do tego duża jakość druku oprawy i wnętrza, to wszystko, co oddziałuje na wysoką jakość skończonego kalendarza. I zaledwie takie podręczne kalendarze reklamowe zasługują na uwagę, bo tylko tak zrealizowane, mają owocny wpływ na wizerunek firmy i jej reklamę.
Produkcja kalendarzy reklamowych firmowych to przede wszystkim poruszony powyżej pomysł wizualny. Tworząc go, kierujemy się nie tylko wiedzą i wprawą zdobywaną przez lata, ale również obowiązującymi nurtami. Dopasowujemy szatę graficzną do epok, w których funkcjonują osoby, które mają się posługiwać tymi kalendarzami. Dzięki temu obiekty te są ochoczo otrzymywane przez możliwych odbiorców. Tworzenie odpowiednie z najważniejszymi wzorcami prowadzi do uzyskania zadowalającego rezultatu wizualnego całości. Projekty kalendarzy dla firm książkowych z notesem muszą też współgrać z dotychczasowym wizerunkiem przedsiębiorstwa i się z nią łączyć.
W produkcji firmowych kalendarzy książkowych równie ważny jest sam druk. Wskutek tego czynimy wszystko, co w naszej mocy, aby ten etap wytwarzania kalendarzy przebiegał nie tylko sprawnie, ale też z dbałością o utrzymanie wysokiego wzorca. Profesjonalny park maszynowy oraz znajomość współczesnych technologii druku pozwala nam na tworzenie nie tylko porządnej jakości, ale zniewalających firmowych kalendarzy książkowych, jakie podobają się wizualnie i zachwycają swoją trwałością. Sprzęty, jakimi posługujemy się w produkcji, zezwalają nam na projektowane odpowiedniej formy wydruku i bardzo szybki proces poszczególnych prac.